Love, nu räcker det inte med att läsa innehållsförteckningen
Moderator: Tez
ja alltså mannen jag åt berättade att han var en reinkarnation av Dala Ilamas lillebror, han hadde typ suttit och mediterat och ätit nudlar hela sitt liv, så det var väll därför, Ingen sprit, inget kött, inga kvinnor,
Man blir vad man äter sägs det ju, han blev ett revbenspjäll, jag blev munk, vem vet vad man föds som härnäst, allt handlar i grunden om karma, alla vill vara längst upp på näringskedjan, äta eller ätas, leva eller dö, ge eller ta, ljus, mörker, det eviga kretsloppet, allt går runt, cirkeln sluts, munk är gott.
Man blir vad man äter sägs det ju, han blev ett revbenspjäll, jag blev munk, vem vet vad man föds som härnäst, allt handlar i grunden om karma, alla vill vara längst upp på näringskedjan, äta eller ätas, leva eller dö, ge eller ta, ljus, mörker, det eviga kretsloppet, allt går runt, cirkeln sluts, munk är gott.
kom inte p? n?gon signatur.
- Goblinkungen
Va kul att du ätit människa Rock!
Ingen annan som tyckte det var spännande... men folk har väl fullt upp med att vara bajsnödiga med sin egen mun här(?)
EDIT: oj, läste inte goblinkillers inlägg, och sen tyckte Stefan också att det var kul. Amen då är jag inte så ++++ längre
EDIT2: gublinkungen
EDIT3: goblinkongen
EDIT4: goblinkungen
Ingen annan som tyckte det var spännande... men folk har väl fullt upp med att vara bajsnödiga med sin egen mun här(?)
EDIT: oj, läste inte goblinkillers inlägg, och sen tyckte Stefan också att det var kul. Amen då är jag inte så ++++ längre
EDIT2: gublinkungen
EDIT3: goblinkongen
EDIT4: goblinkungen
Men huruvida detta överensstämmer med era teorier vet jag icke. Iallafall så kom jag osökt att tänka på kycklingfalukorven som kom som ett nydanande livsmedel i våra liv för en 8-10 år sedan. Denna korv smakar exakt som falukorven (i min mening), och falukorven hade ju "ungmöer" från dalarna en fabläss för i den erotiska filmen från orsa. Men vad menar jag med detta undrar ni förstås, jo jag menar att eftersom falukorv även smakar som kycklingkorv så har ni ju förväxlat smaken på ungmöer! Dom smakar ju falukorv, inte kyckling!
Rallaren jobbar i skog och dalar, Sover inte på många dagar!