Arvika 2007 närmar sig med snevridna dvärgsteg...
Moderator: Tez
- Goblinkungen
- Goblinkungen
goddag igen.
moppoteket spolade bort mig en sväng där men efter lite stjärtpillande fick jag tillbaks min plats utan att misstolkas som någon sorts spamogram.
årets playlist hur ser det ut med den? jag hoppas det redan nu finns lite utav en beta som kan provas ut på midsommar. alltså lite nytt material ala umpa umpa eller dylikt.
hur går det för övrigt med tuben? blir den fixad innan det är dags att åka eller kommer den bli lagad med gaffa på vägen ner?
moppoteket spolade bort mig en sväng där men efter lite stjärtpillande fick jag tillbaks min plats utan att misstolkas som någon sorts spamogram.
årets playlist hur ser det ut med den? jag hoppas det redan nu finns lite utav en beta som kan provas ut på midsommar. alltså lite nytt material ala umpa umpa eller dylikt.
hur går det för övrigt med tuben? blir den fixad innan det är dags att åka eller kommer den bli lagad med gaffa på vägen ner?
- Goblinkungen
efter mycket om och men skall nu satan, den allmäktige räddaren försöka hålla sig nykter och städad och bege sig ner mot den kungliga huvudstaden för att hoppa av i förorten till helvetet uppsala. Det skall bli intressant att höra "Mats" reaktion när man ringer igen och säger att det är något fel på min cerebrala kompetens. men det skall lösas i härskarns namn och slutprodukten komer bli så vacker att man gråter blod!
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...
- Goblinkungen
- Goblinkungen
Vem fan tror du, inte var det jag inte, iom att jag är din bror och därmed har evig tillgång till din dator!
Lite bilder från Zyclon-Es fina releaseparty i stefans bil finns här http://Zaggelito.bilddagboken.se/index. ... U3OTM4NQ==
Lite bilder från Zyclon-Es fina releaseparty i stefans bil finns här http://Zaggelito.bilddagboken.se/index. ... U3OTM4NQ==
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker