maplestory!
Moderator: Tez
maplestory!
http://www.mapleglobal.com
välj värld Bera. kul spel!
välj värld Bera. kul spel!
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
spelet kräver ingen webbläsare alls, kanske webbsidan där man laddar ned kräver explorer däremot. ja, det är mycket kul, typ ett gratis spel i stil med wow, i 2d. mycket fint.
stefan|n says:
Men bajsunge. Jävla dryg registration, då. Reggade mig, men så fuckade browsern upp sig mitt i, och mitt konto blev inte avslutat, men tydligen sparas delar av det, för jag kan inte använda samma login eller mailadress när jag försöker igen, plus att den inte skickat nåt verification code... Håhåjaja. Hoppas det är deletat ikväll, så jag kanske kan regga mig då istället...
EDIT: Se på fan, nu fick jag en ver.code iaf, o är inloggad. Festligt. Då blir det chargen ikväll. Vilken server/värld/whatever spelar ni på? Får man välja?
EDIT: Se på fan, nu fick jag en ver.code iaf, o är inloggad. Festligt. Då blir det chargen ikväll. Vilken server/värld/whatever spelar ni på? Får man välja?