Talisman.
Moderator: Tez
det var många vändningar kan man säga. love stod i mitten å försökte döda oss. sen lyckades hursomhelst satan trassla sig in i mitten på ett bananskal. han plockade upp alla vapen å saker jag tappat då jag dött, och lyckades ta sig in i mitten med ett liv kvar. vad jagm inns så missade love massor av 4+ slag i mitten... huga
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
Haha, jag skojar inte när jkag säger att jag misslyckades med command-spell säkert 8-10 gånger på raken. Så jag fick på nöten av tur-satan 
Det man kan säga är att av två spelade omgångar med nya Talisman, så har jag nästan börjat ändra uppfattning om spelet. Det är rätt kul, om man bara ger sig fan på att tidigt försöka vinna.
Det man kan säga är att av två spelade omgångar med nya Talisman, så har jag nästan börjat ändra uppfattning om spelet. Det är rätt kul, om man bara ger sig fan på att tidigt försöka vinna.