Spelinköp.
Moderator: Tez
Spelinköp.
Nytt försök till en ren tråd om spelinköp.
Jag vill att klubben köper in, efter följande prioriteringar (1 = Nu, 2 = Helst nu, 3= Om nån orkar):
1 - Warhammer The Generals Compendium
1 - Warhammer Skirmish
2 - Puerto Rico (Andreas Seyfarth)
2 - Amun Re (Reiner Knizia)
2 - Kingdoms (Reiner Knizia)
2 - Through the Desert (Reiner Knizia)
De två första är roliga Warhammerböcker som definitivt kommer användas i sommar, om de köps in. Vet att skirmish inte kanske är helt lätt att få tag i, men skulle vara kul om den hittades. Jag kan alltid leta lite, om det är okej med styrelsen.
De sista fyra är vansinnigt bra brädspel. Rekommenderas varmt.
Sen avr det visst nån Guest som tyckte att Valkyr skulle köpa massa D&D 3-saker av denne. Valkyr köper väl iofs bara in saker som medlemmarna vill ha, inte som de vill bli av med, men kanske finns det nån Dönjönstomte där ute som vill bläddra i D20-böcker, vad vet jag.
Jag vill att klubben köper in, efter följande prioriteringar (1 = Nu, 2 = Helst nu, 3= Om nån orkar):
1 - Warhammer The Generals Compendium
1 - Warhammer Skirmish
2 - Puerto Rico (Andreas Seyfarth)
2 - Amun Re (Reiner Knizia)
2 - Kingdoms (Reiner Knizia)
2 - Through the Desert (Reiner Knizia)
De två första är roliga Warhammerböcker som definitivt kommer användas i sommar, om de köps in. Vet att skirmish inte kanske är helt lätt att få tag i, men skulle vara kul om den hittades. Jag kan alltid leta lite, om det är okej med styrelsen.
De sista fyra är vansinnigt bra brädspel. Rekommenderas varmt.
Sen avr det visst nån Guest som tyckte att Valkyr skulle köpa massa D&D 3-saker av denne. Valkyr köper väl iofs bara in saker som medlemmarna vill ha, inte som de vill bli av med, men kanske finns det nån Dönjönstomte där ute som vill bläddra i D20-böcker, vad vet jag.
Last edited by Tez on 31 May 2004 22:11, edited 1 time in total.
D&D 3:ed
Det var jag som ville sälja d&d, bara ett förslag, måste ju fråga, samt att det är ett bra erbjudande. Tycker det går under den här tråden, svårt att veta vart jag skulle skriva det om inte här?
Rudolph Mannheim, Ventrue prins av Kronstadt
Generals compendium skall köpas in, men har inte hittat något än...
D&D har vi ibngen spelledare till och då finns det ingen anledning att köpa det...
dom övriga spelen vete fan... mordheim är ju typ warhammer skirmish...
D&D har vi ibngen spelledare till och då finns det ingen anledning att köpa det...
dom övriga spelen vete fan... mordheim är ju typ warhammer skirmish...
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
Ja, eftersom att jag kan reglerna till alla fyra spelen, och de inte är skumma, utan några av världens mest populära brädspel i den genren, flera av dem skapade av Knizia, en av världens mest kända spelkonstruktörer, så blir svaret: ja. Men kanske behöver man inte köpa in alla fyra samtidigt. Utan kanske kan köpa nåt i taget. Isf rekommenderar jag Kingdoms, Puerto Rico eller Amun Re, tror jag.
Tez wrote:Fint! Då behövs det bara en styrelseledamot till, så är det kirrat beslut.
word men in
torshammare på ryggen, skitfrän! me runor å sånna coola saker!
är riktigt nöjd med skuggorna. ser ut som solen skiner spå ryggen typ
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
mitt nr. nås bäst på kvällstid:070-7833285
är riktigt nöjd med skuggorna. ser ut som solen skiner spå ryggen typ
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
mitt nr. nås bäst på kvällstid:070-7833285