Här kommer en bildserie som jag tog med min perverterade kamera upp i valkyrs innandömme precis när jag kom in i vad som kunde vart en avyngring av soptippen vid mångsbodarna.

Min fråga är, hur fan står ni ut? lite skit kan man väl tåla men att stället ser ut som en sämre begagnad bajsporrfilms studio som 30 knarkare okuperat under hjärnhinneinflamationen och lobotomins belysta tid är väl fan att ta i? eller är jag den enda, mitt rykte som ondskefull härförare och dödsmaskin medtänkt, som inte gillar att komma till en spelföreningslokaler för att behöva ringa hit en bärgningsbil för att komma åt ett enkelt spelrum?
Så här såg det ut när jag, 2 timmar senare lämnade exakt samma jävla rum..

Lägg märke till fogsvansen som ligger mitt på bordet, den kommer här och nu representera den demoniska motivationen ni kommer känna för att hålla klubben snygg och ren, för om ni inte gör detta komma undertecknad att använda fogsvans till att såga upp dom skyldiga i mer eller midnre lämpliga bitar för att sedan gnolandes på gärdebygånglåt under nästa fullmåne bedriva nekromantiska experiment på domm intorkade kvarlevor ni har kvar... kanske kan det necrotiska missfoster jag skapar åtmisntonde städa upp eftersig under sina härjningar på valkyr. Tillika kommer jag att anta att allt som ligger framme, vems skit det än är, är föremål för offer ochd yrkan till hans majestät satan och helt hipp som happ kommer jag sälja skiten till underpriser på tradera, blocket eller lokala loppmarknaden i flensberg.
Nå, vilket rum hade ni haft viljan att komma till när ni en dag kommer till rättvik för att idka rollspel, tidelag och äktenskapsbrott? Dom som svara bild ett kommer förövrigt att få en spännande överaskning i form av flera kuvert med vitt pulver upphittat i hörnen på valkyrs mest vidriga spelhörn... vad det är vågar inte ens jag svara på, emn det borde kanske dom som ansvarar för X antal spelträffar där veta om.
Skärpning.