Arvika 2007 närmar sig med snevridna dvärgsteg...

Här kan man snacka om vad som helst.

Moderator: Tez

Post Reply
Härskarn

Arvika 2007 närmar sig med snevridna dvärgsteg...

Post by Härskarn » 11 Apr 2007 17:17

In på campen med dunder och brak, det är en hetsig expedition.
Med mängder av grogg uti kropp och bagage inleder vi vår mission.
Fultjack, gammaltjack undangömt, Härskarns bortglömda skatt.
Stå i vägen för Hovets heliga mål, och du har sista potatisen satt.

På liknande sätt kan vi väl inleda årets våldskalas i Värmland.
Förslag på hur vi ska göra årets festival ännu vidrigare,härligare,svinigare,mer sprit-indränkt,festligare etc. kan postas i denna tråd.
Tex. tycker jag att alla i hovet ska skaffa skinande rustningar som vi kan stampa runt i, laga med skiftnycklar och smörja med 5-56. Vore hårt efter ett par dagar när dom börjar rosta.
Och kom i håg för fan: Har Du silver, har Du guld, har Du sinnet fritt från skuld skall Du vända dig till Jesus. Bär Du nagellack och frack, tycker det är gott med tjack, skall Du vända dig till Jesus

Goblinkungen

Post by Goblinkungen » 11 Apr 2007 19:43

hmm vore ju nice och försöka bygga campet hyffsat bra iår, förra året var ju inte ens party tältet levande när vi anlände.

Sen lite mindre bajs och kiss i campet, lukta fan inte bra på morgnarna innan man fått i sig lite sprit ;)
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...

Cernunnos

Post by Cernunnos » 12 Apr 2007 08:36

haha vad fan är det du säger?
Visst, vissa nyckel personer kan ju försöka knipa lite mer än förra året men i övrigt skall det bli så mycket svineri att gudarna kommer sända sin vrede över vårt helvetiska camp!
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

Renfield

Post by Renfield » 12 Apr 2007 10:26

ja föfan, jag håller med satan...
god natt!

Härskarn

Post by Härskarn » 12 Apr 2007 12:57

Att knipa igen eller att inte knipa igen slutmuskeln är den stora frågan. Det går juh inte att förneka att avföring och urin har varit en ledstjärna för våran camp i 1000-tals år, (De e sant,Härskarns förfäder har bott på exakt samma plats i mängder med år. Lite oklart, men ett par tusen år kan jag tänka.) Visst har väl folk vallfärdat för att ta reda på var den stickande, nypande lukten kommer i från. Visst har väl skiten, pisset och smegman ledsagat oss hem efter en alltför blöt och nerspydd konsert...

Förslag till förbättring i år är juh att vi kan pissa i en stor cirkel runt campen och låta Biffen skita i använda ravioliburkar som vi kan ställa ut i på samma avstånd som pisset. Då är det istället andra satar som får dras med stanken men vi får likförbannat hjälp med att hitta hem och ammoniaken från det knallgula pisset kommer hjälpa alla i Hovet att sakta somna in på kvällarna/dagarna/nätterna/morgnarna...

Så här kommer det låta på campen när vi dundrar in:De kom från himlavalvet, ur svarta hål i rymden, små kärva män med enorma kukar,
upp med händerna, ner med brallorna, fall på knä inför universums härskare!!!

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 12 Apr 2007 19:15

Mm, jo, låter ju fint det där. Men pisset o skiten tycker jag vi reserverar för mer speciella tillfällen. Tex förra året, när man tror att det ska bli en skitfri festival, så skiter _någon_ ner sig. Det är ju kul. Är lite rädd att det ska bli slentrian i det, om vi redan nu går inför att använda oss av olika kroppsvätskor och substanser.

Det jag vill ha sagt är alltså att det är spritan och det goda sällskapet som ska bygga vårt kamp, och skiten och pisset kan eventuellt få bli en spontan och kul överraskning :)

Cernunnos

Post by Cernunnos » 13 Apr 2007 08:52

Det är rätt härskar, i år blir det att ralla mannarna, dricka ut Patrons spritförråd och svina och skräna tills tidig morgon!
Vi borde dela ut gratis combatdrugs i lägret så att vi kan springa runt helt spattiga utan att ha några invändningar på sömn eller dylikt!
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

Optimus
Valkyrmedlem

Post by Optimus » 13 Apr 2007 09:03

Man får inte skita ner sig "bara för att...". Det måste göras med lite tanke bakom iaf. Som tex för att det är en så fin polka.

Polka skippar vi i år va?
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!

Härskarn

Post by Härskarn » 13 Apr 2007 11:36

Tez har rätt, att skita ner sig i campen får inte gå på slentrian. Lika som att ha sex me grann-karl'n inte får gå i slentrian då detta kan kännas tråkigt och meningslöst.
Visst, det som bygger en trevlig camp e den starka viljan att vägra sova på ett par dagar samt överkosumtion av alkoholhaltiga drycker.(sen om vissa hävdar att Biffen bajs funkar som hallucinogen drog så...må så vara.)
Polkan va ett trevligt inslag förra året, om än så farlig. Har personligen att par fina ärr på ryggen efter diverse metall föremål som tryckts in mot ryggslutet under en dansövning till denna krigsmusik. Har för mig att det togs ett enhälligt beslut(eller va det bara Biffen) om att försöra, kasta bort polka bandet och det kanske var det bästa för allas överlevnad, stora som små...

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 13 Apr 2007 12:31

Hehe, sitter o garvar högt, med tårar i ögonen, när jag tänker på vad skoj vi hade till polkan förra året.

Och kanske just därför tycker jag också vi skiter i polkan i år. Känns som att det inte får bli nån seg tradition.

Däremot lite välriktad country har jag inga problem med. Gärna lite mer banjo och/eller mexikanskt.
Eller så kör vi på klezmermusik o balkanpunk :)

Goblinkungen

Post by Goblinkungen » 13 Apr 2007 12:52

polkan i all ära, men jag är fan glad att ingen skada sig värre än va de blev förra året, me tanke på alla järnrör o dylikt som stack upp ur jorden ;)

Country funkar ju alltid, häffans, eddie you name it
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...

Härskarn

Post by Härskarn » 13 Apr 2007 14:52

Appropå musik till Arvika måste jag få passa på att tipsa om ett härligt härjigt band: Dropkick Murphys. Biten "I'm shipping up to Boston" är redigt fin. Hela skivan "The Warriors Code" rekommenderar jag...Jänkare som gjort irländsk härj-musik...Och mer Vrävarna och PureX önskas till Arvika. Hail Könsrock!!!

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 13 Apr 2007 16:40

Dropkick är fint.

Angående Eddie så har det gjorts redan, plus att jag inte är så förtjust i det. Så vill man ha mig med i sällskapet, så får gubbfan stanna i graven (där han hör hemma).

Härskarn

Post by Härskarn » 13 Apr 2007 17:32

Meh, Eddie Meduza är juh synthmusikens fader juh...Klargjordes juh för x-antal år sedan. Men iofs så är juh det redan klargjort så vi kanske kan skippa han i år...

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 13 Apr 2007 20:17

Kanske det :) Lite så jag tänkte också :wink:

Post Reply