Superskurken är jag!
Moderator: Tez
Ja Satan, jag ska fixa så att det går att lägga in news från adminsidan. Sedan är det lätt att skapa nya o ändra o ta bort osv. Det ordnas någon vacker dag innan arvika.
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
mm, det ska gå att ladda ned skivor o grejs där. satan: ja, jag ska fixa admindelen så att du kan skriva "riktiga" news därifrån. Det är så jävla bökigt med internet här i rvk bara. har ett 3g modem som jag kan använda enbart på kvällarna typ, och då krånglar det mest. men innan arvika kommer det bli klart, jobbar nog mest helgen innan. tjao-.
stefan|n says: