Bra jobbat biffmo! Vi åker med Bamses båt. Jag sätter in stålars i eftermiddag. TjaoAkira wrote:Så, första hytten bokad!
Resa
Rutt: STO - STO
Fartyg: M/S Victoria
Avgångstid: fr 28.03.2008
kl 18:00, Frihamnen
Ankomsttid: sö 30.03.2008
kl 10:00, Frihamnen
Personer
Efternamn Förnamn
Person 1: HÖLBLING MARKUS
Person 2: NYGARD STEFAN
Person 3: NYGARD MAGNUS
Person 4: BRANDIN OLLE
Så summan av kardemumman blir 268:50SEK på:
9270-652 910 5 ICA KONTO
De första fyra är clearing, banken är ICA Banken.
Trevlig resa!
Kryssning till Tallinn
Moderator: Tez
Last edited by Optimus on 27 Feb 2008 20:03, edited 1 time in total.
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
- Goblinkungen
men va fan, jag har jobbat 70 timmar i veckan i sträck nu så knappt hunnit tänka på detta, blir det en till hytt? jag vill fan med!! eller kan man åka med o sova på golvet? kan köra en titanic annars o sova längst ner me ziggisarna o dansa o ha skoj!
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...
faan synd att man inte kan hänga på, men det blir fler gånger. Well som sagt, kom ihåg at vad ni är ute efter är spriten och öl, allt annat suger i tallin så vin är inget att satsa på..
totalt får man (om man vill) ta in 250kg sprit totalt varav 10liter starksprit och x antal 100kg öl. Kom dock ihåg att om det är till en fest är det bara att säga det i tullen och ta med en lista på namn på folk (över 20) som sakll komma på er 30års fest eller vad det nu kan vara. KUNG!
totalt får man (om man vill) ta in 250kg sprit totalt varav 10liter starksprit och x antal 100kg öl. Kom dock ihåg att om det är till en fest är det bara att säga det i tullen och ta med en lista på namn på folk (över 20) som sakll komma på er 30års fest eller vad det nu kan vara. KUNG!
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
- Goblinkungen
Däremot har jag bokat en ny resa över första maj...resan går till så här: Skavsta -(flygplan)- Wien -(buss/taxi)- Bratislava -(båt på donau)- Budapest - (flygplan)- Arlanda
Jag kallar det för "En resa i öst för att köpa mig väst"
Den kommer att innehålla 2 personer, det är jag, Bagarn (flanerare, ljushuvud och dryckconnaisseur); mina goda vän Johan Testad (filmmusikant, öststatsromantiker och vino tintist)
Vi ska ej besöka: Konditori, Spa, Souvenirbutik
Vi ska besöka: Ölhall, Uttagsautomat och Bro
Dags att kontra gubbar!
Jag kallar det för "En resa i öst för att köpa mig väst"
Den kommer att innehålla 2 personer, det är jag, Bagarn (flanerare, ljushuvud och dryckconnaisseur); mina goda vän Johan Testad (filmmusikant, öststatsromantiker och vino tintist)
Vi ska ej besöka: Konditori, Spa, Souvenirbutik
Vi ska besöka: Ölhall, Uttagsautomat och Bro
Dags att kontra gubbar!
Rallaren jobbar i skog och dalar, Sover inte på många dagar!