Har ni de gamla dosorna i RVK om man skulle tycka att det är krångligt att vicka nunchackasen?Optimus wrote:jag förstod faktiskt också fel på samma sätt som stinsen. kanske var det för att han satt i rummet intill.
okej, går GC dosor att använda? Ja! går classic dosor att använda? Jajemmen!
troligen blir det dock inte bättre, kanske bara jobbigare iochmed sladdarna den har, plus att den inte har någon motionsensor som man kan använda en del i spelet. fast det hör inte till frågan. iofs. kanske som en diskussion. eftersom det är ett diskussionsforum så måste man ju göra mer än bara svara på frågan rakt av? alltså vore det visst rätt säga vilken som var bäst. eller. härliga meningar det blir när man skriver så här fort.
Kontroll
Moderator: Tez
nantjuckorna har en spak som ser ut ungefär som på de gamla n64 dosorna. hursomhelst så funkar n64 dosorna inte även om det vore kul. kanske går att bygga någon sorts koppling så att man får in dom, vad vet jag.
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
Ja, vi borde lägga några månaders hårt arbete på att tillverka en sån. Så att vi kan försämra spelkänslan rejält med våra gamla sladdriga 64-dosor; för som det är nu är det nästan lite för kul!Optimus wrote:nantjuckorna har en spak som ser ut ungefär som på de gamla n64 dosorna. hursomhelst så funkar n64 dosorna inte även om det vore kul. kanske går att bygga någon sorts koppling så att man får in dom, vad vet jag.
ja det finnes fyra nunjuckosar o wiikontroller här. påminn mig att ta med dom bara, för jag har lätt att glömma. Jag ska försöka komma ihåg att ta med själva konsollen också. Ojoj, imorgon bär det av.
och ja kukojuckerna är bättre än de andra kontrollerna, skule vara konstigt annars.
och ja kukojuckerna är bättre än de andra kontrollerna, skule vara konstigt annars.
stefan|n says:
klassisk är inte 8bitar, men den är lite enklare än de där wiomotarna å nunjuckernaAkira wrote:Trodde classic var 64-dosor jag.
Är klassisk 8-bitars lr
Jag vill spela med classic isf
stefan|n says: