Jag tycker att tisdag blir bra, inte på måndag iaf. Isf efter typ 1900...Tez wrote:Tveksamt, skulle jag säga. Det tar nog ett par dar. Beror iofs på hur kul man har. Men du har ju en poäng i att man borde ha som målsättnign att dricka allt på ett dygn. Man får börja tidigt, som sagt. Men börjar man vid, säg 10.00, så måste man ha ett tempo av ungefär två bärs i timmen om man ska vara klar till 22.00-0.00. Är nog kämpigare än det låter. Men så är ju också ett marathon just en aktivitet av uthållighet och seg styrka.Akira wrote:Brukar man klara av ett sådant lopp på en dag, morgon-kväll?
Men vilken dag ska vi starta? Måndag? Tisdag? Onsdag? (Senare än onsdag tror jag är dumt, då det kommer påverka helgens aktiviteter för mycket).
Sprit&Fest
Moderator: Tez
FYY FAAN VA GÖTT!
JAAG SKA JU FÅ MINST TIIOTUUSEEN OMM ENOCHEENHAALV VECKAA!
HAR HAFT PREEMIEOBLIGATIOONER!
JAAAAA!!!
mitt supande i helgen var alltså inte helt förgäves. där fick alla tvivlare på näsan. gör er reda att RUMBLA!!!
JAAG SKA JU FÅ MINST TIIOTUUSEEN OMM ENOCHEENHAALV VECKAA!
HAR HAFT PREEMIEOBLIGATIOONER!
JAAAAA!!!
mitt supande i helgen var alltså inte helt förgäves. där fick alla tvivlare på näsan. gör er reda att RUMBLA!!!
Last edited by JANET on 04 Jun 2004 13:14, edited 1 time in total.
torshammare på ryggen, skitfrän! me runor å sånna coola saker!
är riktigt nöjd med skuggorna. ser ut som solen skiner spå ryggen typ
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
mitt nr. nås bäst på kvällstid:070-7833285
är riktigt nöjd med skuggorna. ser ut som solen skiner spå ryggen typ
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
mitt nr. nås bäst på kvällstid:070-7833285
men vad fan, jag ringer tom och magnus nu och kollar om dom vill knacka bärs... om det är så, då jävlar blir det supa, kan alltid sitta i min krypta ochm lira tvspel och dricka öl till att börja med om inte annat..
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker