Spelinköp.
Moderator: Tez
.
köp in ett par av dom där spelen, har inte lirat dom men har hört talas om att dom är bra. Kul med lite nya enkvällslättsammaspel på klubben.
Warhammer skirmish? finns det? Jag har spelat en warhammer mod dock som steger skapat. Det var typ warhammer skirmish.
Jag vll ha "warhammer-real world" vet inte vad det heter igentligen, men det är typ ett figur spel som är som warhammer fast med riktiga historiska armeer som typ karoliner och vikinggar och sånt.
Warhammer skirmish? finns det? Jag har spelat en warhammer mod dock som steger skapat. Det var typ warhammer skirmish.
Jag vll ha "warhammer-real world" vet inte vad det heter igentligen, men det är typ ett figur spel som är som warhammer fast med riktiga historiska armeer som typ karoliner och vikinggar och sånt.
kom inte p? n?gon signatur.
Re: .
Warhammer Ancient Battles heter det, och det är faktiskt det spelet Warhammer Fantasy Battles-regler är baserade på. Det är mer moral och strategi i det, och det verkar faktiskt betydligt roligare än WFB. Men det är väl det där med figurerna, som man måste skaffa. På plussidan då är väl att det är inte GW som gör dem, utan oberoende företag, vilket gör att det blir väldigt mycket billigare att införskaffa. MEn kanske kunde man köra lite skirmish med såna figagr i början, så man snabbt kommer igång.rocking wrote:Jag vll ha "warhammer-real world" vet inte vad det heter igentligen, men det är typ ett figur spel som är som warhammer fast med riktiga historiska armeer som typ karoliner och vikinggar och sånt.