Och själv är jag sugen på öl o sprit nu. Men dte ska jag inte få. Däremot är det väl fest i Falun, som, i brist på närvaro, nån gärna iaf får rapportera om imorgon, senast, så kan jag iaf låtsas som om jag var där...
Sprit&Fest
Moderator: Tez
Sprit&Fest
Här vare sprit och fest. Man kan ju hojta här om man vill ha fest, käka öl eller ska säga hur typ full man var igår.
Och själv är jag sugen på öl o sprit nu. Men dte ska jag inte få. Däremot är det väl fest i Falun, som, i brist på närvaro, nån gärna iaf får rapportera om imorgon, senast, så kan jag iaf låtsas som om jag var där...
Igår blev det whiskey och 7.2or till förfest sen bar det iväg till en polares klubb på hornsgatan, de spelade ganska dålig musik, men jag var full som ett schwin så det blev en lyckad kväll. Hinken var med han å
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!