Idag
Moderator: Tez
Avbryt, Optimus! Både GC o PS2 har en hel del fina spel. PS2 kan man chippa, så där är det ju rätt soft. GCn blir i sin tur lite dyrare i drift, men har en hel del shyssta spel (Eternal Darkness, Zelda, Final Fantasy Crystals*, Zelda Four Swords*, Metroid (2st snart), Super Monkey Ball o säkert nåt jag glömt). Det är väl bara Xboxen jag har svårt att komma på bra spel till
*) Till dessa sple behöver man dock tyvärr en gameboy Advance till varje spelare, vilket gör att man ska vara jävligt rik för att ha kul med dessa spel.
*) Till dessa sple behöver man dock tyvärr en gameboy Advance till varje spelare, vilket gör att man ska vara jävligt rik för att ha kul med dessa spel.
äsch, jag tycker att det finns ett par tre till boxen som är värda att köpa just nu. Burnout och (snart) halo2 t.ex. Problemet är barar att jag inte chippar, och därför bara kan köpa ett liksom...
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!
Jaja, klart det är en smaksak. Det enda jag ville komma fram till var att varje konsoll har ett gäng spel som är värdaatt köpa, och att man tyvärr är tvungen att köpa varje konsoll för att få spela alla de bästa spelen som finns på marknaden. Alltså t.ex. Zelda, Final Fantasy och Halo. En till varje konsoll.
stefan|n says: