Idag
Moderator: Tez
Idag
Samma topic som i Bussen.
Somnade för några timmar sen. Fan, att jag aldrig lär mig. Powernaps är fan inget som fnÿkar för mig. Sover bara vidare i flera timmar. Man borde vara en sån där rallare, som bagarn pratar om...
Edit: Jo, sen om man vill ha en lite svenskare tidsutskrift på forumet, tar man bara följande "D d M, Y G:i" och klistrar in i rätt ruta i sina inställningar. Den här visar tiden från 0-23 istället för 1-12 am/pm. Sen sätter den datumet före månadens namn.
Somnade för några timmar sen. Fan, att jag aldrig lär mig. Powernaps är fan inget som fnÿkar för mig. Sover bara vidare i flera timmar. Man borde vara en sån där rallare, som bagarn pratar om...
Edit: Jo, sen om man vill ha en lite svenskare tidsutskrift på forumet, tar man bara följande "D d M, Y G:i" och klistrar in i rätt ruta i sina inställningar. Den här visar tiden från 0-23 istället för 1-12 am/pm. Sen sätter den datumet före månadens namn.
idag har jag rakat av mustaschen och kollat upp massa mysiga folkhögskolor som jag ska gå på i höst
torshammare på ryggen, skitfrän! me runor å sånna coola saker!
är riktigt nöjd med skuggorna. ser ut som solen skiner spå ryggen typ
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
mitt nr. nås bäst på kvällstid:070-7833285
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
snackar du med migOptimus wrote:ÄH! klipp dej o skaffa jobb istället
se upp du, jag har jobbat mein ass off i mars.
jag skrev precis att jag hade klippt mig, smurto! läs inläggen innan du svarar på dem
good lycka
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
runt göteborg och i skåneTez wrote:Var ligger dem? folkhögskolorna allstå?JANET wrote:idag har jag rakat av mustaschen och kollat upp massa mysiga folkhögskolor som jag ska gå på i höst
"JANET goes kontinental!"
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
Najs, JANET. Ser fram emot dina besök.
Annars har allt varit segt och lungt idag. HAr suttit o jobbat med ett problem på datorn. Skulle installera lite program för att underlätta programmering till Gameboy Advancen. Men allt gick dåligt och installationerna pajjade hela tiden. Så jag har rotat runt som fan, försökt installera säkert tio gånger, rensat ut skumma registernycklar ur registret, läst spaltmil av forumtrådar, i jakt på en lösning.
Och lösning fick jag... en mycket pinsam sådan. Det visade sig nämligen att jag bara hade slut på plats på partitionen jag försökte installera till
Citat "Ledigt utrymme: 0 byte" *garv
Jaja, det har jag sysslat med. O sen har jag levlat nästan fyra levlar i FFXI också.
Annars har allt varit segt och lungt idag. HAr suttit o jobbat med ett problem på datorn. Skulle installera lite program för att underlätta programmering till Gameboy Advancen. Men allt gick dåligt och installationerna pajjade hela tiden. Så jag har rotat runt som fan, försökt installera säkert tio gånger, rensat ut skumma registernycklar ur registret, läst spaltmil av forumtrådar, i jakt på en lösning.
Och lösning fick jag... en mycket pinsam sådan. Det visade sig nämligen att jag bara hade slut på plats på partitionen jag försökte installera till
Jaja, det har jag sysslat med. O sen har jag levlat nästan fyra levlar i FFXI också.
oh my g0d Olleboy!
why are U so quiet about it, sitter i FLN som en mus, nu blir det P.A.R.T.Y. och GRATTIS!
why are U so quiet about it, sitter i FLN som en mus, nu blir det P.A.R.T.Y. och GRATTIS!
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says:
Mr_ánfánlk says:
å coolt
stefan|n says: