Spelinköp.

Här hamnar allt skräp.

Moderator: Tez

Cernunnos

Post by Cernunnos » 03 Jun 2004 18:55

precis... tror jag, men med johan kan man aldrig veta...
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

rocking

.

Post by rocking » 06 Jun 2004 11:10

köp in ett par av dom där spelen, har inte lirat dom men har hört talas om att dom är bra. Kul med lite nya enkvällslättsammaspel på klubben.
Warhammer skirmish? finns det? Jag har spelat en warhammer mod dock som steger skapat. Det var typ warhammer skirmish.
Jag vll ha "warhammer-real world" vet inte vad det heter igentligen, men det är typ ett figur spel som är som warhammer fast med riktiga historiska armeer som typ karoliner och vikinggar och sånt.
kom inte p? n?gon signatur.

Cernunnos

Post by Cernunnos » 06 Jun 2004 18:36

rocking - Vem hade du tänkt spela mot i warhammer real world?
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

Optimus
Valkyrmedlem

Post by Optimus » 22 Aug 2004 22:36

mot dig satan!
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!

Tez
Valkyrmedlem

Re: .

Post by Tez » 10 Sep 2004 12:12

rocking wrote:Jag vll ha "warhammer-real world" vet inte vad det heter igentligen, men det är typ ett figur spel som är som warhammer fast med riktiga historiska armeer som typ karoliner och vikinggar och sånt.
Warhammer Ancient Battles heter det, och det är faktiskt det spelet Warhammer Fantasy Battles-regler är baserade på. Det är mer moral och strategi i det, och det verkar faktiskt betydligt roligare än WFB. Men det är väl det där med figurerna, som man måste skaffa. På plussidan då är väl att det är inte GW som gör dem, utan oberoende företag, vilket gör att det blir väldigt mycket billigare att införskaffa. MEn kanske kunde man köra lite skirmish med såna figagr i början, så man snabbt kommer igång.

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 24 May 2005 17:29

Skräpkorg ---> Old och off-topic.
/Mod.Tez

Post Reply