Idag
Moderator: Tez
jag är redan vansinnig så det biter föga på mig, dock kom jag på mig med att tänka på levande ljus och romantisk mysik igår istället för våldtäkt i bastu med bulgarisk dödsmetal.. jag håller på att bli sjuk...
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker
Om två timmar är jag outta here!
15 kilo väger packningen. Phew... O då får man tänka på att jag precis rest upp med en ryggsäck o en resväska fyllda till bredden med spel o grejjer.
btw, Jag fick inte plats med några av valkyrs spel den här gången, men jag skriver här en lista på de saker jag vet att jag har här, så får folk iaf lite koll. Om det är nåt som är av intresse akut, så kan min bror skicka upp det, men annars kommer jag nog besöka gbg minst en gång i sommar, o då kan jag ju fiska med mig sakerna upp.
SFV saker som jag lånat:
Mutant (1984)
I Reptilmännens Klor (1985)
Mutant 2 (1986)
Brännpunkt Hindenburg (1988) (Några av dessa mutantsaker är Erik Hanssons)
Paranoia 2nd Ed (West End Games)
Twilightcycle 2000 (Paranoia/Twilight 2000, West End Games)
Form Pack (Paranoia, West End Games)
Warhammer Fantasy Roleplay (Games Workshop)
Warhammer Quest (okomplett, dock)
Tja, det var det. Mer spännande än så är det inte. Är dock inte helt säker, men givetvis kan det ligga saker i sätra (vilket jag iofs inte tror), men ska titta där. Om låneboken finns kvar vill jag även kolla i den, för jag brukar vara noga med att skriva i den när jag lånat saker.
Sen vet jag också att mordheim som klubben har är mitt. Sen är även en del andra spel som "lånats" från klubben mina bröders, men dom kan man nog titta i stjärnorna efter... (bland annat gamla talisman med samtliga expansioner. Låg i en av klubbens Mighty Empires-lådor).
Jepp, så kan det gå. Lite rörigt blir det när man har varit medlem sen -93
15 kilo väger packningen. Phew... O då får man tänka på att jag precis rest upp med en ryggsäck o en resväska fyllda till bredden med spel o grejjer.
btw, Jag fick inte plats med några av valkyrs spel den här gången, men jag skriver här en lista på de saker jag vet att jag har här, så får folk iaf lite koll. Om det är nåt som är av intresse akut, så kan min bror skicka upp det, men annars kommer jag nog besöka gbg minst en gång i sommar, o då kan jag ju fiska med mig sakerna upp.
SFV saker som jag lånat:
Mutant (1984)
I Reptilmännens Klor (1985)
Mutant 2 (1986)
Brännpunkt Hindenburg (1988) (Några av dessa mutantsaker är Erik Hanssons)
Paranoia 2nd Ed (West End Games)
Twilightcycle 2000 (Paranoia/Twilight 2000, West End Games)
Form Pack (Paranoia, West End Games)
Warhammer Fantasy Roleplay (Games Workshop)
Warhammer Quest (okomplett, dock)
Tja, det var det. Mer spännande än så är det inte. Är dock inte helt säker, men givetvis kan det ligga saker i sätra (vilket jag iofs inte tror), men ska titta där. Om låneboken finns kvar vill jag även kolla i den, för jag brukar vara noga med att skriva i den när jag lånat saker.
Sen vet jag också att mordheim som klubben har är mitt. Sen är även en del andra spel som "lånats" från klubben mina bröders, men dom kan man nog titta i stjärnorna efter... (bland annat gamla talisman med samtliga expansioner. Låg i en av klubbens Mighty Empires-lådor).
Jepp, så kan det gå. Lite rörigt blir det när man har varit medlem sen -93