Fy fan nu är satan på krigsstigen...

Här kan man snacka om vad som helst.

Moderator: Tez

Hatar ni klubben?

Ja fy fan, hopppas vi blir utdömda!
1
6%
Nej, men jag bor i uganda i en utbombad hydda byggd av bajs, vet inte vad renlighet är!
2
13%
Jag är lobotomerad, utdömd som apansikte och har aldrig någonsin förstått innebörden av astma och allergi...
2
13%
Jag är en städdemon som dyrkar Crom, Satan och AJAX, du kan lita på att jag skall städa i fortsättningen!
3
19%
Jasså, var det en klubb! Jag trodde det var en brytfest...
2
13%
Jag älskar klubben men utan satans demoniska närhet blir mina små grisfingrar helt oanvändbara till all form av renlighet!
2
13%
Den där Love är e kul typ...
4
25%

Total votes: 16

Cernunnos

Fy fan nu är satan på krigsstigen...

Post by Cernunnos » 26 Mar 2007 10:48

Hej mina små negrer, nu var det dags för valkyrs krigsgud att slå yxan i bordet och kräva någon slags skärpning... Helt ärligt...
Här kommer en bildserie som jag tog med min perverterade kamera upp i valkyrs innandömme precis när jag kom in i vad som kunde vart en avyngring av soptippen vid mångsbodarna.

Image

Min fråga är, hur fan står ni ut? lite skit kan man väl tåla men att stället ser ut som en sämre begagnad bajsporrfilms studio som 30 knarkare okuperat under hjärnhinneinflamationen och lobotomins belysta tid är väl fan att ta i? eller är jag den enda, mitt rykte som ondskefull härförare och dödsmaskin medtänkt, som inte gillar att komma till en spelföreningslokaler för att behöva ringa hit en bärgningsbil för att komma åt ett enkelt spelrum?

Så här såg det ut när jag, 2 timmar senare lämnade exakt samma jävla rum..

Image

Lägg märke till fogsvansen som ligger mitt på bordet, den kommer här och nu representera den demoniska motivationen ni kommer känna för att hålla klubben snygg och ren, för om ni inte gör detta komma undertecknad att använda fogsvans till att såga upp dom skyldiga i mer eller midnre lämpliga bitar för att sedan gnolandes på gärdebygånglåt under nästa fullmåne bedriva nekromantiska experiment på domm intorkade kvarlevor ni har kvar... kanske kan det necrotiska missfoster jag skapar åtmisntonde städa upp eftersig under sina härjningar på valkyr. Tillika kommer jag att anta att allt som ligger framme, vems skit det än är, är föremål för offer ochd yrkan till hans majestät satan och helt hipp som happ kommer jag sälja skiten till underpriser på tradera, blocket eller lokala loppmarknaden i flensberg.

Nå, vilket rum hade ni haft viljan att komma till när ni en dag kommer till rättvik för att idka rollspel, tidelag och äktenskapsbrott? Dom som svara bild ett kommer förövrigt att få en spännande överaskning i form av flera kuvert med vitt pulver upphittat i hörnen på valkyrs mest vidriga spelhörn... vad det är vågar inte ens jag svara på, emn det borde kanske dom som ansvarar för X antal spelträffar där veta om.

Skärpning.
<b>stefan|n says:</b>
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

Optimus
Valkyrmedlem

Post by Optimus » 26 Mar 2007 13:02

jävla bävrar till att skräpa ned.
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!

Akira
Valkyrmedlem

Post by Akira » 27 Mar 2007 00:26

BRA ANDERS!
Så fent det blev!
Hur kan man få tag i en nyckel om man vill upp en sväng, vet du det?

Cernunnos

Post by Cernunnos » 27 Mar 2007 09:51

Tja det hänger en uppe hos mig, sen har väl hela styrelsen varsin? =p
men jag e lite svullen över ena ögat. lyckades slå mig själv me min nya nunchakas när jag övade snabba stridstekniker

Optimus
Valkyrmedlem

Post by Optimus » 28 Mar 2007 08:47

är ni kvar i rvk båda tre?
stefan|n says:
har träffat några sköna juggar, kanske förfestar på ett gym som dom äger. dom e ganska hårda/tuffa. kan bli riktigt coolt!

Cernunnos

Post by Cernunnos » 29 Mar 2007 14:39

nej jag åkte till uppsala! Nu!

Mr Gnome

Post by Mr Gnome » 31 Mar 2007 13:18

Ja fy fan nu var det rent måste jag säga, vi som hänger där lite oftare får hädanefter se till att det städas lite oftare.
Ett slag i njuren.

Cernunnos

Post by Cernunnos » 31 Mar 2007 13:25

YEY! :lol:

Tez
Valkyrmedlem

Post by Tez » 04 Apr 2007 16:11

Bra tråd som eventuellt får någon att fundera lite.

Och extrabra att jag är så poppis 8)

Wolf

Post by Wolf » 07 Apr 2007 22:28

Har vart å städat hela lokalen idag. så nu e de snyggt där, hoppas de fortsätter vara de, men, anders har du hittat knark på valkyr? eller va fan e de du menar me vitt pulver i kuvert ??

Cernunnos

Post by Cernunnos » 07 Apr 2007 23:18

internt skämt om antrax!

Goblinkungen

Post by Goblinkungen » 08 Apr 2007 01:19

mjältbrand på svenska ;)
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...

Optimus
Valkyrmedlem

Post by Optimus » 09 Apr 2007 19:47

är det fent nu?
stefan|n says:

Cernunnos

Post by Cernunnos » 10 Apr 2007 10:06

ja det får vi hoppas, annars blir det otrevligt!

Goblinkungen

Post by Goblinkungen » 10 Apr 2007 15:04

fan va alla sidor blir stora PGA din jevla signatur anders... suck
To be king, Numsgil did in Blog, who did in Unkful, who did in Viddle, who did in Loll, who did in Alrok...

Post Reply