Inför Årsmötet 07.
Moderator: Tez
Men när då?
Jag tänkte ta med en lista med vad jag funderar över/behöver för att kunna göra klart ekonomin nu iaf, upp till marknaden. Nån får gärna hjälpa mig med det. Det handlar om kontoutdrag och några räkningar som jag inte har, plus att jag funderar lite på vem som har betalat hyrorna nu sedan årsskiftet, plus vem som har tillgång till Valkyrs konto.
Jag tänkte ta med en lista med vad jag funderar över/behöver för att kunna göra klart ekonomin nu iaf, upp till marknaden. Nån får gärna hjälpa mig med det. Det handlar om kontoutdrag och några räkningar som jag inte har, plus att jag funderar lite på vem som har betalat hyrorna nu sedan årsskiftet, plus vem som har tillgång till Valkyrs konto.
Jag VÄGRAR sitta kvar som kassör om det inte sköts bättre med årsmötes protokollet... detta år när jag har setat har jag inte kunnat betala EN ENDA räkning pga att protokollet inte blev inskickat till banken. Så enligt banken har Anders Larsson fortfarande varit kassör, men alla räkningar har skickats till mig. Det har varit regält! svårt å få det å passa för anders larsson eftersom han har arbetat 6dagar i veckan(alla utom söndag, mellan typ 08:00-18:00). pga detta har nästan varje räkning kommit in i efterhand å med påökning. För tillfället har vi ca 2000kr i kassan. Jag vet inte varför inte protokollet blev inskickat men det var något som fattades, kommer inte ihåg vad. !!!
Håller med och förstår. Årsmöteprotokollet måste in snarast, men vi kan nog egentligen lika gärna vänta på det nya åtrsmötesprotokollet.
Så, mitt förslag är att vi kör årsmötet Lördag 19/5, dvs om knappt två veckor. Men det behöver klubbas snarast om vi ska hinna ha det då.
Hammit, vill du vara kassör igen (på riktigt den här gången)?
Vilka mer vill sitta i styrelsen?
(Jag kan tänka mig att vi får skippa idén om att hela styrelsen måste bo i rättvik, men det är bra om iaf ordföranden och framför allt kassören bor där eller i närheten.)
Så, mitt förslag är att vi kör årsmötet Lördag 19/5, dvs om knappt två veckor. Men det behöver klubbas snarast om vi ska hinna ha det då.
Hammit, vill du vara kassör igen (på riktigt den här gången)?
Vilka mer vill sitta i styrelsen?
(Jag kan tänka mig att vi får skippa idén om att hela styrelsen måste bo i rättvik, men det är bra om iaf ordföranden och framför allt kassören bor där eller i närheten.)
- Silverfisken